Deel dit artikel
-

HTM steekt websites in het nieuw

Het OV-bedrijf van Den Haag HTM steekt zijn digitale kanalen in het nieuw en roept daar de hulp van Redkiwi voor in.

Het digitale platform waar reizigers in de hofstad gebruik van maken gaat op de schop en de corporate website van HTM krijgt ook een nieuw design. Beiden opnieuw ontwikkeld. Redkiwi kan daarbij bogen op de ervaringen die ze bij de RET in Rotterdam opdeden.

CCO van Redkiwi Edwin Plag licht toe: “Het gaat er natuurlijk om dat de reizigers die willen reizen met het openbaar vervoer van HTM goed worden geïnformeerd. We gaan heel veel data en informatie beschikbaar maken om de gebruikers in te lichten over onder andere tijden, storingen en chipkaartsaldo. Essentieel voor de informatievoorziening van een reisplatform is de real time data. De eerste sprint van het scrumproject eind 2019.”

Foto: Albert Koch (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Peter

Gaan ze eindelijk HTML gebruiken?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond