Deel dit artikel
-

HubSpot komt met eigen contentmanagementsysteem

HubSpot lanceert CMS Hub, een schaalbaar contentmanagementsysteem (CMS) voor groeiende en grotere ondernemingen.

CMS Hub versimpelt volgens HubSpot web management zodat marketeers, ‘vrij van zorgen’, zich kunnen richten het bouwen van ‘gedenkwaardige website-ervaringen’.

Er is geen berg plug-ins nodig die websites traag en onstabiel maken, zegt het bedrijf. In plaats daarvan kunnen marketeers gebruikmaken van alle tools uit het HubSpot-arsenaal, van dynamische personalisatie tot leadgeneratie. Ook staan honderden kant-en-klare integraties met andere tools tot de beschikking.

Ook zijn geavanceerde ontwikkeltools beschikbaar, waarmee interactieve thema’s en websites opgezet kunnen worden.

CMS Hub meteen beschikbaar, met licenties voor zowel Professional als Enterprise klanten.

HubSpot biedt 24-uurs ondersteuning via de telefoon.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond