Deel dit artikel
-

Hunkemöller rolt AI- en personalisatie technologie uit

Lingeriemerk Hunkemöller investeert in kunstmatige intelligentie en personalisatie. Daartoe is het bedrijf een samenwerking aangegaan met Insider.

Het Growth Management Platform van Insider voegt klantgegevens uit verschillende kanalen samen om gebruikers te segmenteren en te activeren via AI en machine learning op basis van historische, actuele en voorspellende gegevens.

Met deze uitkomsten biedt Insider vervolgens gepersonaliseerde toepassingen via internet, app en e-mail.

Het platform wordt reeds ingezet door 600 merken, waaronder UNIQLO, Philips, Decathlon, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Adidas, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Marks & Spencer, Avon, Nissan, BBVA, IKEA en CNN.

Tijdens de eerste maanden van de samenwerking heeft Hunkemöller meer dan twintig scenario’s voor personalisatie aangeboden aan klanten via verschillende kanalen.

Door inzicht te geven in de populariteit van een product, werd bijvoorbeeld extra vertrouwen gegenereerd onder online shoppers en ging de omzet omhoog.

De lingerieketen breidt de technologie uit naar tien andere landen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond