iBOOD breidt uit naar Frankrijk

Het Nederlandse dagdealplatform iBOOD kondigt vandaag aan uit te breiden naar het zuiden van Europa, naar Frankrijk.
Het is een strategische stap in het vooral niet agressieve groeiplan van directeur en oprichter Jöran Prinssen. Zijn bedrijf is al bijna tien jaar actief in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Polen en de ondernemer voelde nooit de druk of haast verder uit te breiden.
Met zijn diverse en groeiende e-commercemarkt biedt Frankrijk aanzienlijke kansen voor iBOOD, zo legt het uit. Ook helpt de toetreding tot deze markt om Franstalige klanten in België beter van dienst te zijn. Het bedrijf heeft zorgvuldig onderzoek gedaan en is volledig voorbereid om aan de specifieke behoeften en verwachtingen van de Franse consument te voldoen.
De komende maanden zal iBOOD verschillende marketingcampagnes draaien om zijn merkbekendheid te vergroten.
iBOOD is opgericht in 2005, werd in 2015 gekocht door MediaMarkt. Vier jaar geleden kocht Prinssen zijn bedrijf terug met financiële steun van investeerder Walvis.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond