Deel dit artikel
-

Influencers en de slimste upcoming merken op Emerce Fashion

Twan Elfers en Danny Roumimper lanceerden eind vorig jaar Paris Crooks. Eens per kwartaal ‘droppen’ ze nieuwe unisex fashion items, oftewel hoodies, sweaters en t-shirts. Twan Elfers vertelt op Emerce Fashion eind deze maand over de visie achter dit concept en hoe ze met minimale middelen maximaal resultaat behalen.

Er bestaan veel mythen over de circulaire economie, duurzaam ondernemen en over hoe bewust consumenten zijn. Douwe Jan Joustra van C & A Foundation zal de mythes ontkrachten en enkele relevante trends onder de aandacht brengen. Sinds Joustra de circulaire economie in Nederland introduceerde, heeft hij als onafhankelijk professional gewerkt aan de implementatie in verschillende sectoren.

Eveneens op dit evenement op dinsdag 26 juni: succesvolle praktijkcases van G-Star RAW, Bestseller en Fresh Cotton. Plus de slimste upcoming merken: Paris Crooks, The Next Closet en House of Eleonore.

De afsluitende keynote wordt verzorgd door Emilie Tabor, founding partner en strategisch directeur van Influencer Marketing Agency (IMA) en één van de Europese Forbes 30 under 30 brightest young entrepreneurs. Zij brengt een scherp verhaal over de beste vormen van samenwerking met influencers.

Emerce Fashion wordt 26 juni gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Tickets hier.

Foto: Peter Boer

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond