Infographic: moe van sociale media

Mooi toch, die sociale media? Nou, niet dus. De vermoeidheid slaat toe bij een groot aantal Amerikaanse gebruikers. Een op de vijf Amerikanen heeft spijt van een verzonden tweet of opmerking en sommigen nemen even een time out. Zij kunnen de niet aflatende stroom aan informatie moeilijk meer verwerken. Een mooie stelregel: Just because you want to post it, doesn’t mean we want to read it.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Tony de Bree
In NL ook zo. Ik ben nog steeds heel positief over o.a. Twitter. Gelijkgestemden vinden elkaar makkelijker dan op netwerkborrels. En voor de rest: b.s.ers en narcisten gewoon niet volgen/ontvolgen. En niet op reageren. Echte ondernemers hebben geen tijd voor oeverloos twitteren. Alleen voor hun klanten en inhoud.
Nog een prettige 2e paasdag.
Tony de Bree
Twitter: @tonydebree
Kyra
Ik vraag me regelmatig af of onderzoekers er altijd extreem lang over doen om een infographic van hun onderzoeksresultaten te maken, of dat jullie gewoon constant achter de feiten aanlopen. Met oog op het constant veranderende social media landschap kun je medio 2014 toch niet meer aan komen zetten met data over drie dagen in 2012?
Tony de Bree
Op zich wel mee eens, Kyra. Trend is wel herkenbaar of denk je van niet?