Inschrijving DDMA Dutch CRO Awards geopend

Vandaag opent de inschrijving voor de jaarlijkse CRO Awards van belangenorganisatie DDMA. Tot donderdag 3 september kunnen specialisten op het gebied van conversie-optimalisatie hun beste cases indienen.
Er zijn nominaties mogelijk voor vier categorieën: Conversie, Mobiel, Personalisatie en Acquisitie. De uitreiking vindt dit jaar op donderdag 1 oktober digitaal plaats.
CRO staat voor conversion rate optimisation en staat voor hoe goed een datagedreven marketeer in staat is om bezoekers aan zijn site of app te geleiden naar een daadwerkelijke actie. Dat kan een aankoop bij winkel zijn, maar ook een download of een verzoek om informatie of contact.
De negenkoppige jury bestaat uit toonaangevende CRO-experts, die actief zijn in de DDMA Commissie CRO: Frank Overbeek (OrangeValley), Kevin Laan (Merkle), Bas Jansen (Google), Denise Visser (bol.com), Joshua Kreuger (DPG Media), Arnout van Scherpenzeel (Scherp&Zeel Conversie Optimalisatie), Patty Bastiaansen (ISM eCompany), Douwe Möhring (iProspect) en Mark van Zuijlen (Essent Retail Energie). De jury buigt zich over alle fases van het optimalisatieproces van de ingezonden cases, van beginsituatie en hypothese tot de daadwerkelijke test en de behaalde resultaten.
Afgelopen jaar kwamen Beerwulf (Conversie), Transavia (Personalisatie), Lampenlicht (Mobiel) en Bruynzeel Keukens (Acquisitie) als winnaars uit de bus.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond