Deel dit artikel
-

Inschrijving E-mail Awards geopend

De inschrijving voor de DDMA E-mail Awards is geopend. Op donderdag 21 juni 2018 wordt het beste werk in e-mailmarketing bekroond tijdens de DDMA Email Summit. Kandidaten kunnen zich inschrijven voor één van de vier categorieën: E-mail Campagne, E-mail Professional, E-mail Single Shot en Battle of the Agencies. Die twee laatstgenoemde categorieën zijn nieuw.

Voorgaande jaren is het regelmatig voorgekomen dat één relatief eenvoudige e-mail het aflegde tegen de complexere cases. Terwijl deze ‘Single Shot’ zeker als voorbeeld voor de branche kon dienen.

Ook nieuw aan het E-mail Award programma is de Battle of the Agencies. Hierbij gaan drie bureaus de strijd aan om wie de beste sales campagne uitvoert voor TUI. Via een motivatie kunnen organisaties zich opgegeven, het team van TUI selecteert de drie finalisten.

De eerste internationale sprekers van de Email Summit 2018 zijn al bevestigd. De uit Silicon Valley afkomstige Bastian Ernst (Wild Audience) neemt bezoekers mee in de wereld van respected-based funnel marketing. Hij vertelt over de kansen die funnelbots bieden aan e-mailmarketeers van vandaag. Mark Robbins (Rebelmail) wil de manier waarop mensen denken over email veranderen. Hij laat de bezoekers van de Email Summit zien wat er allemaal mogelijk is met interactief email design.

 

De Awards en de Email Summit zijn een initiatief van de commissie Email van DDMA, de vereniging voor data en marketing. Een vakjury, bestaand uit experts in het vakgebied, maakt medio mei de nominaties bekend voor de verschillende categorieën. Inschrijvingen worden beoordeeld op criteria als creativiteit, lef en onderscheidend vermogen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond