Deel dit artikel
-

Instagram test pop-upstore in Berlijn

Instagram beweegt zo sterk naar het e-commercedomein dat het niet bevreemdt dat het Amerikaanse bedrijf een pop-upstore met mode- en cosmetica-artikelen uitprobeert.

Afgelopen weekend organiseerde Instagram op de Torstraße 66 in Berlijn een tijdelijk podium voor modefabrikanten en influencers. De Instagram-gebruikers konden zich laven aan nieuwigheden, monsters en kekke decors en de merken deden hun best zich in de kijker te spelen en, ook, spulletjes te verkopen.

[Bekijk hier een nieuwsitem van de ARD]

De aanwezige merken waren overwegend jonge bedrijven die dankzij Instagram een publiek hebben weten te vinden. Dat waren: Plant Circle, The Female Company, Erlich Textil, Motel a Miio, Oh April, JO & JUDY, Hey SoHo, MAKAROjewelry, Hey Honey en UND GRETEL.

Instagram evolueert van een fotoplatform naar meer een shoppingomgeving. Bedrijven betalen voor promotie van hun merk en verwijzingen naar hun shops omdat inspiratie en impulsaankoop op de app heel dicht bij elkaar liggen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond