Intergamma start met retail media

Intergamma, de organisatie achter de bouwmarktketens GAMMA en Karwei, start met retail media. Het bedrijf biedt leveranciers en adverteerders de mogelijkheid hun merk- en productcampagnes direct onder de aandacht te brengen bij consumenten die zich in de bouwmarkten of op de webshops van GAMMA en Karwei bevinden en daarmee een concrete koopintentie hebben.
Door data, bereik en context slim te combineren, ontstaat een krachtige manier om de juiste boodschap op het juiste moment te laten landen. Met de introductie van de nieuwe business-unit Intergamma Retail Media Groep (IRMG.nl) versterkt Intergamma haar rol als schakel tussen merken en de 200 miljoen webshopbezoekers en 80 miljoen bouwmarktbezoekers per jaar.
“Met ons grote bereik, zowel fysiek als digitaal, beschikken we over een waardevol platform voor leveranciers en adverteerders in de Huis & Tuin-markt,” zegt Joost de Beijer, ceo Intergamma. “We brengen merken en producten onder de aandacht op precies die plekken waar constructieve en
Het aanbod omvat gesponsorde producten, bannering, video en gepersonaliseerde campagnes op de webshops en in de apps van GAMMA en Karwei, maar ook in de winkels displays, schapcommunicatie en digitale schermen die shoppers activeren op het moment van aankoop.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond