Deel dit artikel
-

J. Walter Thompson wordt Wunderman Thompson

Reclamebedrijf J. Walter Thompson Amsterdam verandert haar naam in Wunderman Thompson Amsterdam. Niet alleen de naam is nieuw, er ontstaat ook een nieuw bureau. Een bureau dat technologie, data, strategie en creativiteit combineert.

Anita Lotten gaat Wunderman Thompson Amsterdam leiden. Creative partner Bas Korsten was eerder al benoemd tot Global Chief Creative Officer Wunderman Thompson en is inmiddels in Amsterdam opgevolgd door Michael Jansen.

Lotten: ‘Centraal in onze nieuwe aanpak staat de consumenten-ervaring (CX). In de samenwerking maken we gebruik van de collision-methode, wat erop neer komt dat we in een intensieve samenwerking met de klant en diverse experts naar elk touchpoint van de journey gaan kijken. Onze missie om ambitieuze merken te helpen groeien, kan alleen wanneer je het lef hebt om zo nu en dan anders en fundamenteler te kijken naar de bestaande business.’

Wunderman Thompson Amsterdam werkt in een coalitie samen met Wunderman Thompson Commerce en Emark. De bureaus werken al gemeenschappelijk op een aantal klanten (VodafoneZiggo, Randstad, PLUS) en deze samenwerking wordt verder uitgebreid.

Wunderman Thompson Commerce is een gespecialiseerd data- en technologiebureau voor e-commerce, Emark is gespecialiseerd in data-gestuurde campagnes en gepersonaliseerde klant-interacties.

Ook Wunderman Thompson België sluit zich aan bij deze coalitie. Zij werken al geruime tijd samen met Amsterdam. Onder andere op Randstad, Nationale Nederlanden, Liberty Global en Mazda.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond