Deel dit artikel
-

Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger weg bij TMG

Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger stappen op bij TMG. Hun functies komen te vervallen. Harm van Veldhuizen is de komende maanden aangewezen als ad interim-directeur marketing en sales, samen met tijdelijke CEO Hans Bakker.

Beiden kwamen de uitgever in 2015 versterken. Barbera Wolfensberger begon in november van dat jaar als Chief Marketing Officer. De focus van Wolfensberger werd het versterken van de hoofdmerken van TMG en het neerzetten van een ‘krachtig merkenportfolio’. Zij had daarvoor bij FHV BBDO en Proximity gewerkt.

Jacqueline Smit startte oktober 2015 als Commercieel Directeur TMG Landelijke Media. Zij volgde Arthur van Essen op die deze rol op interim basis invulde. Smit was CEO van de 538Group en werkte daarvoor bijna 7 jaar voor Microsoft in verschillende rollen, laatstelijk als Directeur Consumer Channel Group.

Foto Smit: 7 Ditches Tv

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond