Deel dit artikel
-

Jaspar Roos naar Human Inference

Jaspar Roos, bekend als host van Emerce conferenties, is aangetreden als marketing lead bij Human Inference. In het verleden was hij werkzaam als ABN AMRO, RoyalHaskoningDHV en Plug and Play. Hij gaat zich richten op de marketing, innovatie & partnerships van de Arnhemse organisatie die onderdeel uitmaakt van The Data Agency.

Roos combineert zijn functie bij Human Inference met een rol als docent aan de Beeckestijn Business School rondom marketing en digitale transformatie.

De merken Human Inference, Invenna, EDM en GeoMarktprofiel maken onderdeel uit van The Data Agency. Technologie, data en analyse vormen de verbindende factoren tussen alle merken, maar ieder merk heeft zijn eigen specialisme. Zo spelen de software oplossingen van Human Inference een cruciale rol in compliance en Know Your Customer-processen van organisaties en overheidsinstanties; zij bewaken de kwaliteit van de klantgegevens en creëren een Single Customer View.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond