Deel dit artikel
-

JCDecaux voegt Eindhoven toe aan digitaal portfolio

Buitenreclame-exploitant JCDecaux start deze week met de plaatsing van grootformaat displays langs drukke toegangswegen in Eindhoven. Dankzij deze uitbreiding claimt het bedrij 7 miljoen impressies per week in en rond de Brainport van Nederland.

Met de gewonnen aanbesteding, zal JCDecaux de komende 10 jaar grootformaat reclamedisplays langs Eindhovense toegangswegen gaan exploiteren. Begin november zijn de eerste objecten geplaatst en live gegaan. Het eerste object op de Karel de Grotelaan; een van de drukste verkeersaders van de stad.

Uiteindelijk worden op 16 strategische locaties dubbelzijdige 6 m2 ‘Avenue’-displays geïnstalleerd. Deze 32 led-displays hebben een portret beeldformaat in de verhouding 9:16, net als het gehele JCDecaux digitale netwerk.

Het totale aantal impressies dat JCDecaux op de markt aanbiedt stijgt naar ruim 200 miljoen per week.

De Eindhovense displays gaan draaien op zonne-energie uit het solar-dakje, aangevuld met 100% groene stroom.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond