Deel dit artikel
-

Jeremiah Albinus nieuwe CMO van fonQ

Online warenhuis fonQ promoveert zijn online marketingmanager Jeremiah Albinus tot chief marketing officer. Albinus neemt het marketingwerk over dat tot op heden door directeur Patrick Kerssemakers werd gedaan.

Kerssemakers: “Om als retailmerk futureproof te zijn, moet het bouwen van een merk beter geborgd worden binnen het directieteam. Wegens zijn ervaring in het digitale landschap, zijn analytische benadering van marketing en zijn trackrecord binnen fonQ zijn wij ervan overtuigd dat Jeremiah ons hierin kan versterken.”

De nieuwe CMO werkte al voor het bedrijf toen fonQ nog Mailorder Solutions was. Van de acht jaar staat van dienst, bouwde Albinus zes jaar ervaring op als online marketingmanager.

Over zijn nieuwe rol en de invulling ervan: “Omnichannel rukt op, gevestigde retailers grijpen diep in hun marketingportemonnee en het woord ‘beleving’ raakt een uitgehold begrip in de industrie. Ik heb er het volste vertrouwen in dat wij hierin onderscheidend blijven, omdat ik sterk geloof in ons merk. Wat veel klanten en partners van fonQ al weten: er zit een bepaalde magie in onze formule en organisatie. Het is mijn plan om dit meer centraal te stellen in onze processen en het de aandacht te geven die het verdient.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond