Deel dit artikel
-

Jeroen Mirck vertrekt als hoofdredacteur bij Marketingfacts

Jeroen Mirck vertrekt als hoofdredacteur bij Marketingfacts. ‘Niet omdat ik dat graag wil, maar omdat Marketingfacts last heeft van COVID-19,’ schrijft Mirck vandaag op het marketingblog.

Vanwege bedrijfseconomische redenen wordt het redactieteam ingekrompen.

Vakmedia over reclame en marketing hebben het moeilijk, schrijft Mirck. Adformatie maakte begin april bekend dat het papieren maandblad voor onbepaalde tijd niet zou verschijnen.

BBP Media (eigenaar Twinkle) is aandeelhouder in Marketingfacts en verdiende mede aan evenementen die stil kwamen te liggen.

Recenter en rigoureuzer is wat Frank.news (niet te verwarren met Frankwatching) is overkomen: dat hield in augustus op te bestaan als zelfstandige site en gaat op in het platform van eigenaar Candid Group, dat de afgelopen maanden “afscheid nam van wat medewerkers en budgetten voor ‘extra dingen’.”

Luuk Ros neemt de taken van Mirck over. Mirck zelf gaat weer aan de slag voor Mirck Media. ‘Als ik iets heb geleerd van mijn rondje koffieafspraken van de afgelopen weken, dan is het wel dat er in communicatie en contentmarketing genoeg te doen is, zeker voor flexibel inzetbare zzp’ers. Je moet alleen wel actief op zoek.’

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond