Deel dit artikel
-

Jumbo wil adverteerders met eigen team begeleiden

Een nieuw team binnen Jumbo Supermarkten wil adverteerders helpen hun doelstellingen te realiseren door het aanbieden van crossmediale oplossingen binnen de retail media-omgeving van Jumbo.

De supermarktketen lanceert daarom Jumbo Media & Partnerships, dat onder leiding staat van Monique Pennings.

Jumbo heeft naar eigen zeggen een rijk mediaportfolio bestaande uit onder andere Hallo Jumbo magazine, Jumbo Radio, Jumbo.com, Smulweb.nl, social kanalen, e-nieuwsbrieven, apps, crossmediaal platform Wat Eten We? en bijna 700 winkels.

Via deze mediakanalen bereikt Jumbo wekelijks miljoenen klanten in de verschillende fasen van de customer journey.

De verkoop van de proposities gebeurt niet alleen in huis. Er wordt samengewerkt met Summit Retail Media Group.

Naast Pennings bestaat het team uit onder meer Sita Bakker (UM en OMD), Natascha de Waal (STER) en Carolien de Rooi (Brand Marketing Lead bij wehkamp)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond