Jungle Minds nadrukkelijker op B2B-markt

Bureau Jungle Minds gaat zijn pijlen nadrukkelijker op de B2B-markt richten, zo laat het weten in een bericht over zijn aangescherpte positionering.
Na jarenlange samenwerking met een breed palet aan B2B-klanten heeft het bureau een scherp beeld ontwikkeld van de unieke uitdagingen die digitale innovatie in dit segment met zich meebrengt.
Frans Mettes, Strategy & Design-lead legt in een persbericht uit: “Bij grote leveranciers van zakelijke producten en diensten staat digitale vernieuwing al jaren hoog op de agenda. Toch blijkt het vertalen van strategie naar realiteit vaak weerbarstig. Het succesvol identificeren én introduceren van nieuwe digitale verdienmodellen vraagt om focus en veranderingsbereidheid.”
“Na e-commerce ontwikkelen datagedreven services zich tot de snelst groeiende verdienmodellen in de B2B-markt. Bedrijven die hier op inzetten, realiseren niet alleen nieuwe omzetstromen, maar versterken ook klantrelaties, verzamelen waardevolle data, en verlagen churn.”
Bij dit soort trajecten wil Jungle Minds vaker zijn expertise gaan inzetten. De nieuwe propositie werd eerder deze maand gepresenteerd aan klanten en de zusterbedrijven in de Cronos-groep.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond