Deel dit artikel
-

Just Eat begint Europese tv-campagne

Thuisbezorger Just Eat begint in Engeland met een tv-campagne en rolt die later dit jaar naar Europa uit.

Met een budget van 5 miljoen pond gaat vanavond de mediacampagne van Just Eat van start. Deze moet het merk steviger positioneren onder de bezorgsites voor maaltijden. Dit is een stevig concurrerende markt in Europa, wat de reden is dat de campagne later ook buiten Engeland gaat draaien.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

De campagne is een combinatie van tv-reclame, PR, social media en preroll commercials op on demand videosites als YouTube.

Rondom druk bekeken programma’s als de X Factor zal een commercial van 30 à 40 seconden worden uitgezonden.

Just Eat ging onlangs naar de beurs en haalde daarmee rond de 100 miljoen euro op. Daarmee wil het zijn positie uitbouwen.

De omzet in het eerste halfjaar van 2014 steeg met 58 procent tot 70 miljoen euro. De winst voor bijzondere lasten nam toe met 600 procent tot 16 miljoen pond. Het bedrijf bedient 6,9 miljoen actieve klanten (consumenten) en 40.000 restaurants in 13 landen

Foto: mayeesherr (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond