Kaartje2go start b2b-lijn

Kaartje2go zoekt met een nieuw, apart team samenwerkingsverbanden op de zakelijke markt in Nederland en Duitsland.
“Google is duur geworden en bedrijven zoeken manieren om op een aansprekende manier klanten te vinden en behouden.” Commercieel directeur Janco Klijnstra legt de gedachtengang uit achter de nieuwe, zakelijke lijn van Kaartje2go uit Zwolle.
“Het heeft een merkrouwende waarde voor het bedrijf en voor klanten is het gewoon leuk om gratis een kaartje te mogen sturen.” Want dat is hoe de samenwerkingen werken: consumenten mogen gratis een gepersonaliseerd kaartje sturen namens een bedrijf dat ze kennen.
Vorig jaar, bijvoorbeeld, konden kaaseters kaartjes sturen met een actie vanuit Maaslander (‘Say cheese‘, ‘Hoe gaat het?‘). In datzelfde jaar stuurde Vodafone 2,5 miljoen sms’jes naar klanten om een gratis kaartje cadeau te doen.
Binnenkort gaat een nieuwe campagne live met gepersonaliseerde kaartje van een groot media- c.q. entertainmentmerk.
Foto: Erich Ferdinand (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond