Deel dit artikel
-

Kantar lijft crossmedia meetspecialist MeMo2 in

Kantar neemt de Amsterdamse crossmedia effect tracking specialist MeMo2 over voor een niet nader bekend gemaakt bedrag.

Het team en de portfolio van MeMo2, specialist op het het gebied van geavanceerd en innovatief crossmediaal onderzoek en analyses, vormen een sterke aanvulling op het aanbod van Kantar. Door de overname worden 50 specialisten toegevoegd aan het Kantar-team en kunnen activiteiten op het gebied van crossmedia effectiviteit in Europa worden uitgebreid.

MeMo2, dat vorige week nog vier IAB Europe Research Awards in de wacht sleept, heeft onlangs met het THX-platform een nieuwe vorm van crossmedia analytics geïntroduceerd waarmee real-time crossmedia effectiviteit, bezoekersverkeer, merkeffecten en koopgedrag geautomatiseerd kan worden vastgesteld.

De activiteiten van MeMo2 gaan door onder de huidige merknaam, met daaraan gekoppeld ‘a Kantar company’. Klanten van MeMo2 behouden daarmee dezelfde teams en service. Ook blijft het MeMo2 managementteam, dienstverlening en locaties ongewijzigd.

Foto via Facebook

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond