Deel dit artikel
-

Fietsenwinkel opent speciaal servicenummer voor klachten

Fietsenwinkel.nl heeft een speciaal servicenummer geopend om de vele klachten over het bedrijf af te handelen. Dat vertelde Jorris van Doorn, directielid van International Bike Group/Fietsenwinkel.nl, maandag in TROS Radar.

Fietsenwinkel.nl is een webwinkel met 31 winkels in Nederland en zo’n 300 servicepunten. De snelle groei lijkt echter ten koste te zijn gegaan van de service. Consumenten klagen over langdurige reparaties en werknemers die verkeerd advies en voorlichting geven. Consumenten voelen zich misleid en niet gehoord. Een adequate oplossing van Fietsenwinkel.nl laat lang op zich wachten.

Vanaf midden augustus heeft het bedrijf de capaciteit van de afdeling garantie- en reparatieonderdelen uitgebreid om de achterstanden weg te werken. Op dit moment staan nog circa 240 garantiereparaties uit die langer dan 14 dagen duren, aldus Van Doorn.

Het bedrijf verzoekt klanten die ontevreden en of slecht behandeld zijn om alsnog contact op te nemen met het bedrijf.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond