Deel dit artikel
-

Klachten over Ziggo stromen binnen

Na amper een dag heeft het meldpunt ‘Ziggo’ bij de consumentenbond al ruim 2.500 meldingen binnengekregen. Volgens de bond ‘uitzonderlijk veel voor zo’n korte periode’.

Nadat de afgelopen week de meldingen bij de Consumentenbond bleven binnenkomen werd er dinsdag een meldpunt geopend. "Er was sprake van een zodanige stijging dat het tijd werd om in actie te komen", aldus een woordvoerder van de bond.

Bijna alle klachten die bij het meldpunt binnenkwamen zijn ontstaan na de fusie van Multikabel, @Home en Casema.

Het grootste probleem blijkt zich op dit moment te manifesteren op het gebied van de internetverbinding (67 procent van de meldingen). Ook over de bereikbaarheid van de klantenservice zijn de melders uitermate ontevreden: 47 procent heeft langer dan 20 minuten in de wacht gestaan. 16 procent moest zelfs langer dan een uur wachten. Bovendien blijkt dat 62% van de klachten niet verholpen is, nog eens 14% slechts gedeeltelijk.

Ziggo liet gisteren weten dat het de problemen niet onopgemerkt voorbij gaan. "We merken het zeker wel", aldus een woordvoerder van Ziggo. "Sinds de samenvoeging hebben we een toename van het aantal telefoontjes. De gemiddelde wachttijd was altijd 1 of 2 minuten. Nu is dat 14 minuten. Dat is gemiddeld, dus soms zijn mensen zelfs nog langer aan het wachten. Dat is heel vervelend."

De bond heeft Ziggo uitgenodigd voor een gesprek over de problemen en houdt het meldpunt de komende dagen open.

Ziggo zegt te werken aan een verandering. "De klant heeft recht op een werkend product. Onze instelling is dat het nu zo snel mogelijk moet worden opgelost."

Deel dit bericht

59 Reacties

N van Roij

ontstellend langzame internetverbinding zonder "" opgaaf van reden"".

aj v

wij hadden een @home verbinding die werkte perfect en dat doet hij met ziggo ook nog steeds.de eerste paar dagen hadden we wel een aantal hick-ups (dag geen verbinding) maar dat had ik al wel verwacht.

Gijs Noorlander

Nu ben ik heel benieuwd waarom iemand wel wat hickups zou verwachten bij een fusie tussen bedrijven.Technisch gezien is het namelijk niet zo dat ze ineens compleet andere apparatuur gebruiken, of een compleet ander team mensen neerzetten op de dag van de fusie. Het enige wat je zou verwachten is een gezamelijke portal, informatie-pagina en een gezamelijk logo in beeld en een factuur op ander briefpapier.Tuurlijk zijn er ook iets andere producten bij gekomen, denk aan HD-uitzendingen, maar die hebben niets met de fusie te maken.

g hamminga

ik had voorheen @home nooit geen klachten nu met ziggo heb ik ook gewoon internet dat is het probleem nietalleen heb ik een ander paket gekozen en wacht al 2 weken op bericht en het paket wat ze zouden thuis sturen heb al 2x gebelt er was geen probleem alles was onderweg vanmorgen weer gebelt met resultaat is gewoon nog niks verstuurd moet maar wachten er zijn te weinig modums op voorraad hoe verzinnen ze hetheel klantvriendelijk ging bij @home toch iets vlotter ben eigenljk best wel boos maar ja je kunt niks doen

J

had nooit geen probleem met casema, was er een probleem dan was het ff bellen en zo klaar. Nu heb ik een week of 3 geleden een alles in een pakket besteld. Maar nog steeds niets ontvangen. Al div. malen gebeld en gemaild maar nog geen 1 reactie gehad, lekker klantvriendelijk. Ik denk dat ik mijn rekening maar ga blokkeren en een andere provider zoek.

Peter van der Steege

En wat ik eigenlijk nog niet tegenkwam bij de vele klachten over Ziggo is de gebrekkige werking van de databases van de 3 gefuseerde bedrijven op de nieuwe website van ziggo. Ik was in Groningen zo ongeveer de eerste die het ziggo digitale televisie pakket kocht voor 39,95. De mensen in de winkel moesten me aanmelden. Op de website van ziggo bleek in de aanmeld wizard dat mijn adres noch analoge tv noch digitale tv kon ontvangen. Maar dit gold eigenlijk voor elk adres wat we invoerden. In de winkel kwamen ze ook niet door de telefoon binnen bij ziggo. De winkelier heeft me toen aangeboden zelf de informatie in te voeren zodra de storing op de database van de ziggo website voorbij was.  U begrijpt het natuurlijk wel: na 2 weken was mijn preview tijd verlopen en had ik geen ontvangst meer, ik was dus nog steeds niet aangemeld. Het bleek nog steeds mogelijk mijn adres in te voeren (waar voorheen @home geen enkel probleem gaf) Na wat telefoontjes met ziggo is het nu eindelijk gelukt. Maar ik blijf me erover verbazen dat een dergelijke miljoenen kostende operatie technisch zo slecht wordt voorbereid op de website. Alle aandacht naar de marketing en de sales, maar een werkend systeem bouwen, ho maar.

yvonne

Gisteren om 11.15 ineens geen internet meer en, wat later bleek, ook geen telefoonverbinding. Met mijn mobieltje ruim 45 min.!!! aan de telefoon gehangen. De technische dienst was helemaal niet te bereiken. Het probleem heeft uiteindelijk 24uur geduurd.In een woord SCHANDALIG.

Joosje

Casema account werkt nu op en af. Wireless router (goedkope versie voor klanten die 3 in 1 pakket bestllen) was al bekend probleem waardoor verbinding al onregelmatig is. Nu totaal drama.

Joosje

Casema account werkt nu op en af. Wireless router (goedkope versie voor klanten die 3 in 1 pakket bestllen) was al bekend probleem waardoor verbinding al onregelmatig is. Nu totaal drama.

bram

al twee weken te kampen met een verbinding die wisselent om het half uur/uur of halve dag uitvalt en na het rebooten van het modum weer werkt wordt binnen 2 dagen gebelt door een technicus van zigg dus maar weer wachten

Allesandro

bekend probleem met Ziggo, net een week geen internet verbinding gehad en geen enkele mogelijkheid om iemand te spreken om het op te lossen. Vooral de voice response unit is uitzonderlijk: nadat je je door alle menu's hebt gewerkt (waarbij je meer dan eens dezelfde gegevens moet intoetsen…) wordt je er automatisch uitgegooid. Als dit niet het geval moet je je voorbereiden op ruim 3 kwartier wachten waarin om de 3 minuten de tekst voorbij komt: "Bij problemen met uw internetverbinding kunt u de Thuishulp van Ziggo downloaden op http://www.ziggo.nl……." Tja….

loomans

HEb 3 weken geleden t.v. aansluiting aangevraagd. Zou binnen 5 dagen gebeurd zijn. Nu bijna 3 weken later, na 6 telefoontjes , ( 45 min in de wacht te hebben gestaan) nog steeds geen t.v aansluiting. hoe is zo iets mogelijk? De rekening hebben we inmiddels al ontvangen. mijn ouders( 80 en 83 jaar oud) blijven elke dag weer hopen. ik kan ze het niet meer uitleggen , jullie wel? een wanhopige dochter

loomans

Heb 3 weken geleden t.v.aansluiting aangevraagd voor mijn ouders. dit zou 5 werkdagen gaan duren. Nu 3 weken later (6 telefoontjes en 45 min wachttijd)nog steeds geen aansluiting. Hoe is zo iets mogelijk? Ik kan het hun (80 en 83 jaar oud) niet meer uitleggen. jullie wel? de rekening hebben ze inmiddels al ontvangen. een wanhopige dochter

Adrie

Zo slecht is Ziggo niet je krijgt gewoon,als antwoord ga maar naar de winkel waar je,je je computer gekocht hebt die lossen het wel op. Wij weten niet hoe

romy

Nu doet bij mij dus wel alles goed alleen van ik geen factuur of rekening!! heb al een paar x contact gezocht maar nog niks en wat als ik dus straks de rekening krijg,zit ik dus met een hoge rekening.Mijn vraag of dat bij meer mensen bekend is?

Strider

Bij wanadoo had ik een redelijke spamfilter lopen. Ziggo laat werkelijk alles door. Kan het gelukkig ondervangen via gmail waar ik m'n post naar laat doorsturen. Kwalijk want ik betaal wel voor en spamfilter.

ingrid

waarom is er in oktober geen incasso geweest straks komt er weer een hoge rekening .

ingrid

waarom is er in oktober geen incasso geweest straks komt er weer een hoge rekening .

boze klant

Bij mij was er in oktober was er ook geen incasso geweest…..Blijkt dat ze pas begin november zouden gaan incasseren!!!!! Ten 2e Ziggo is echt niet klantvriendelijk, zoals de meeste heb ik meer dan 1 uur aan de telefoon gezeten ben van de kastje naar de muur gestuurd!!!!!!Moest alleen een nieuwe decoder bestellen omdat de mijne niet meer deed en dat heeft me meer dan een uur geduurd voordat ik werd geholpen na 7x doorverbonden te zijn, dit is echt niet meer normaal en dan verwachten ze van ons begrip!!Wel heb ze dan ook flink uitgescholden was het helemaal zat!Ziggo…..slecht slecht en zeer slecht!

daan

dat schiet lekker op, je had hem ook kunnen kopen in de winkel

johan

zo die lui weten echt wel hoe ze hun klanten boos en ontevreden moeten krijgen 15 minuten aan de telefoon en nog geen mens te bekennen maand geleden gebeld voor een monteur om de zenders weer op een rijtje tekrijgen en nog niets gezien of gehoord dan nog alemaal rare dingen met de factuur en zodra ze de upc rechten hadden ook al een (persoonlijk een best wel hoge) prijs verhoging. ben er nu wel klaar mee.

claudia

Wat een K.. organiasatie echt. Ik heb 42 minuten in de wacht gestaan en nog niemand aan de lijn> als je via hun site aangeeft dat je producten wilt bellen ze binnen 2 sec. Ik ben zeer boos en wil liever ook weg bij hun.slecht slecht en nog eens slecht.ik had simpel de vraag waarom ik geen factuur van oktober heb gekregen en nog geen antwoord.Te sot dat dit kan.

smeekes

Wij zijn nu al 33 dagen in het bezit van een telefoon die het sinds 26 september niet meer doet! Na plusminus 90 mails, twee aangetekende brieven, vele brieven via de gewone post en dagelijks mobiel contact niks nada, nul komma nul reactie van ziggo!Ben benieuwd of er op een derde aangetekende brief wordt gereageerd?Volgens mij zijn we over twee, drie weken weer bij tros radar te bewonderen!Hoe is het toch mogelijk dat een communicatie bedrijf niet kan communiceren met zijn klanten???Ziggo geen woorden maar daden!!!L Smeekes

cor

In oktober geen factuur krijg een afschrijving van bijna ? 100 weet niets eens hoe dat kan En denk dat je ze aan de telefoon krijgt vergeet het maar

wendela

ik heb per 23 juni aangetekend opgezegd bij ziggo zelfs nog met handtekeningretour extra ….ze blijven gekd afschrijven heb verschillde telefoontjes gepleegd ze zouden het per 25 septeber terugstorten…wat schets mijn verbazing dat ze per de 25e weer geld eraf hebben gehaald krijg ze niet te pakken financiele afdelingen gooien je er gewoon af bij doorverbinden de enigste afdeling die je te pakken krijgt is de verkoop vis een ander nummer maar die gaan je niet doorverbinden…je krijgt ze gewoon niet te pakken ben een alleenstaande moeder met drie kids moet nu al ruim 200,- terug gestort krijgen maar ze doen het dus niet….wat nu een wanhopige moeder

wendela

Heb net de postgiro gebeld….om te proberen het laatste bedrag nog teruggeboekt te krijgen….maar ben net 4 dagen te laat… hij gaf een bijzondere tip als ze het niet terugstorten moet je gewoon aangifte doen bij de politie want uiteindelijk is dit pure diefstal….

Jootj

Zie vandaag tot mijn grote verbazing dat er 62 euro van mn rekening is afgeschreven voor mn internetabonnement. Vreemd? Was vorige maand toch nog 19,95 Gebeld. Meer dan 20 minuten in de wacht, daarna maar opgehangen. Geprobeerd een account aan te maken op 'mijnziggo.nl'. Herkent mijn klantnummer niet? Geprobeerd met mijn klantnummer van de kabel. Wonderlijk genoeg doet die het wel! Tja.. Dat was dan ook een factuur van 15,90 en dat klopt! Heb een klacht ingestuurd. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een (fatsoenlijke) reactie ontvang!

Jemmie

Ik heb vandaag herhaaldelijk gepropeerd telefonisch een wijziging door te geven bij Ziggo, maar dit blijkt toch moeilijk te zijn voor Ziggo. Ik wil van mijn Z3 en Film 1 abbo af. Er is geen door komen aan. Wanneer men de verkoopafdeling kiest, wordt men vrijwel meteen te woord gestaan. Wat is dit voor een service. Ik vind dit niet kunnen. De kosten van het abbo van mijn GSM zijn niet mals wanneer ik steeds een half uur in de wacht sta voor niets. Ik word hier echt kwaad om. Ik betaal elke maand op tijd en veel te veel wanneer ik het vergelijk met andere aanbieders, dan mag je op zijn minst toch een klein beetje service verwachten.

Marcel

Het is echt triest bij Ziggo!!!! Nu al een paar dagen geen internet en telefoon verbinding, vorige week een hele dag geen internet, telefoon en tv verbinding. Het is bij iedereen bekend dat de "klantenservice" bijna niet te bereiken is. Ik ga ermee kappen bij Ziggo!!! Ben het helemaal zat.

sander

Beste Wendela. Gewoon naar je bank gaan en terug boeken.En een klacht bij je bank melden dat ze onterecht afboeken.  Ik ben maar al te blij dat ik in 2006 dat abbonee heb opgezegd.Alleen maar storingen en zekfs de hele dag geen internet.Al maanden lang gewoon de helft betaald of 2/3.Ik was het zat in 2006 en zegde gewoon de boel op.Komen ze nu met intrum aanzetten.Betaal ik ook niet.Laat maar voorkomen. 

Gerdt

In het Noorden hebben al ee maand honderden huishoudens (en het zullen er in het echt wel meer zijn) al een maand geen telefoon meer.Gelukkig zijn er geen storingen bekend als je belt – met je mobiel uiteraardTsja, de helpdeskmedewerker kan er ook niks aan doen maar je komt niet verder, dus het zoveelste te grote bedrijf die zijn klant niet serieus neemt.

Ada

Ik probeer al een aantal dagen Ziggo per tel. te bereiken ivm tijdelijke verhuizing, het lukt op geen enkele manier, wie weet een voordelige provider om eventueel naar over te stappen of heeft er iemand ervaring met verhuizing. Ik ben alleen en heb er weinig verstand van !

roy

Ik ben sinds eind augustus overgestapt naar de alles in 1 pakketten van Ziggo, voorheen had ik alles van @home, maar was dat gezeur zat en ben dus overgestapt, heb nu helemaal geen problemen meer met internet en telefoon. overigens bel ik helemaal gratis nu onderling en heb ik een HD ontvanger voor 124 euro gekregen:D, laat je ook eens informeren over die pakketten want eerlijk gezegd is het gewoon prettig om alles bij 1 provider te hebben, maakt niet uit bij wie, maar toevallg heb je de kabel al van ziggo. 

Jan Willem

Half september van internet home > alles in 1 besteld. Als de kippen werd ik teruggebeld. 2 weken later nieuws over de betalingswijze, poe zeg…. Tot nu toe geen bericht over bevestiging van mijn bestelling oid. Getracht telefonisch contact te krijgen. Natuurlijk niet. Om 21.20 uur zegt het bandje al gesloten te zijn (??) Op de website staat gvd tot 22.00 uur bereikbaar. IK HEB HELEMAAL DE SCHIJT AAN ZIGGO< NU AL.Net vorig weekend een brieg gekregen met daarin de mededeling dat ik nu 2 produkten afneem en waarom niet 3 (HUH?) (Are u kidding me?) Die heb ik op antwoordnummer met opmerkingen retour gedaan. Wat een k-bedrifsvoering zeg. Ze kunnen het niet aan, dat is duidelijk.Misschien moet Wouter Bos ingeschakeld worden….!

m jonkman

Gisteren is er een bedrag van 80 euro van mijn rekening gehaald door Ziggo.Maar even de factuur gechecked, bleek ik nu ineens alles in 1 te hebben terwijl ik internet regelmatig (@home) afneem.Ook worden er weer kosten in rekening gebracht voor een viruscanner die ik al vanaf maart niet meer heb.Bellen lukt niet dus berdrag laten terugboeken. 

Paul

Ik ben gelukkig geen gebruiker van Ziggo, maar mijn buurvrouw moet regelmatig bij mij komen om te bellen en te mailen naar Ziggo. Uit de reacties van Ziggo personeel blijkt dat men niet of nauwelijks weet hoe hun eigen bedrijf werkt, laat staan de systemen waarmee men werkt. Ik heb 2 suggesties voor de Ziggo-gebruikers: Zorg dat je georganiseerd iets doet; dus verenig u en als tweede: zeg zo snel mogelijk uw abonnementen op en doe dit dan ook met z'n allen tegelijk. Naar ??n persoon tegelijk wordt toch niet geluisterd en de meeste personeelsleden zijn toch ongemotiveerd en onkundig, zodat alleen grote acties opvallen

Ikke

Mijn moeder probeert al 2 weken telefonisch contact op te nemen met Ziggo. Ze is nu al 80 euro kwijt aan telefoonkosten, maar haar probleem is niet opgelosd. Ze wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd en met haar belprobleem wordt ze niet geholpen!! Weer een zeer ontevreden klant van Ziggo dus en weer genoeg reden om weer over te stappen naar ADSL ofzo. In ieder geval voor ons geen ZIGGO meer! Bah!

gabriel

Ziggo schrijft mijn digitaal compleet al 2 maanden af maar ik heb al 14 dagen geen decoder die ik ook betaald had.Dus Ziggo levert niet de dienst die het moet leveren!!Zou het nu niet eens tijd worden om hun gezammelijk een brief te sturen en als ze binnen 14 werkdagen de zaak niet goed hebben dan het faillissement aanvragen met een paar van ons. Het kan toch niet zo zijn dat wij nummers zijn en wel betalen maar de dienst niet mogen gebruiken!Betalen wij te laat wat gebeurt er dan misschien ……………..Dat ik hoop dat meerdere mensen mee doen om hun in gebreke te stellen en dan maar beslag laten leggen want wie zegt ons dat er nog geld is als wij de niet gebruikte dagen terug moeten hebben!

christiaans

Hallo alle lezers ziggo had nooit mogen komen de 1 probleem na de ander probleemkan nu niet meer inlogge weet niks meer zelfs mijn betalingen niet meer dit is toch niet normaal, en ons als klanten een bevestiging sturen per post en laten weten wat je e-mail-adres is en je wachtwoord is nee doen ze niet, word er niet goed van ben goed laaiend nu op dit moment voor mij mag ziggo weg, helpen jullie mee dan verzamellen we handtekeningen en sturen dat na rijden de rechter,

Eigenraam

Ruim 2 maanden geleden zijn wij overgestapt naar Ziggo. Daarbij hebben wij een digitale ontvanger met smartcard besteld. Die kwam eerder dan gevraagd. Een maand lang (normaal 14 dagen) hadden we alle zenders. Na 1 maand werd de boel uitgeschakeld. Kijken weer tv via de kabel. Met name Ere Divisie Life stond op het programma. Gebeld, en nog eens gebeld. Wat bleek we stonden niet geregistreerd! Het geld van de ontvanger was ook nog niet afgeschreven. Mogelijk ligt daar de fout. Hoe komt die kast dan bij ons? En waarom zijn we dan weer ontkoppeld. Dan moet er toch info zijn. Contacten met Ziggo over dit probleem zijn bijzonder moeilijk. Het wordt zelfs afgeraden om te bellen. Op geen enkele andere wijze is het mogelijk om contact te leggen. De positieve reclames om toch maar bij Ziggo te komen gaan gewoon door. Laten ze eerst orde op zaken stellen ipv het leden bestand te vergroten.Tot nog toe een grote teleurstelling. 3 weken zijn wij al bezig om contact te leggen. Dat mag toch niet mogen/kunnen anno 2008!!Een teleurgestelde klant!

netteke

Onlangs ben ik gebeld door iemand van Ziggo of ik mijn bestaande abonnement wilde omzetten naar Alles-in-1. Ik zou goedkoper uit zijn en ik zou 'n betere verbinding krijgen voor hetzelfde geld. Vier weken later heb ik het contract in huis wat blijkt ik heb ineens Alles-in-1-Plus van 50 euro; voorheen was dat 30 euro. Verder moet ik blijkbaar ook nog 40 euro eenmalige kosten betalen voor aansluitkosten terwijl ik al jaren digitale telefoon en tv heb. Gebeld naar de klantenservice; om 19.00 begonnen om 20.30 kontakt. Wat blijkt klantenservice dicht is maar tot 20.00 bereikbaar; in de brief staat 22.00 uur. De ene blunder naar de andere dus. Wordt vervolgd ….

Paul

Ik probeer al weken er achter te komen waarom mijn rekening minstens ?10,- te hoog is. Als ik echter probeer in te loggen wordt er beweerd dat het email-adres en wachtwoord onjuist is. Bovendien heb ik geprobeerd een webspace in gebruik te nemen. Dan kan ik soms wel aanmelden, maar als ik dan probeer te uploaden, krijg ik een pop-up-venster met melding: Waarschuwing Er is een fout opgetreden bij het kopi?ren van enkele of alle bestanden <Ok>. Als ik dan op <Ok> klik komt er een melding: "Fout U hebt geen toegang deze webmaplocatie". Hierover heb ik geprobeerd te bellen. Na ongeveer een half uur wachten kreeg ik iemand aan de lijn die vroeg wat het probleem was. Ik werd vervolgens (gelijk!!) doorverbonden met de technische dienst, die echter ook geen flauw idee had hoe of wat. Ik moest maar een mail sturen en daar in zetten dat het haast had… Ik kreeg 3 dagen later een mail terug waarin niets stond wat ik nog niet wist. Als ik nog vragen had moest ik maar bellen met de helpdesk… Ze doen absoluut niet wat ze beloven!

Vincent

Paul, Mijn ouders hadden dit probleem ook (met die 10 euro te veel), na een telefoontje hebben ze dit gecorrigeerd. Exacte details weet ik niet, maar ze hebben het daar aangepast en het bedrag wat verkeerd was gerekend terug gestort.  Dit is dus geen incidenteel probleem geweest als jij dit ook mee hebt gemaakt/ mee maakt. Groeten,Vincent

age wielinga

blij dat we gekapt hebben met zaggo Nu digital van KPN, prima!!!!!!!!!!!!!!

Henk de Vries

Vele malen geprobeerd ondersteuning te krijgen via telefoon, want mijn outlook werkt niet meer; wachtwoord alweer eens gewijzigd, maar helpt niets. Een reactie? Hoekan ik die lezen als e)mail niet werkt?

Cariene Langeveld

Ik kan ook niet op mijn facturen komen,als ik een nieuw wachtwoord aan wil vragen staat er dat ik niet geregistreerd ben………..Terwijl mijn wachtwoord en email gewoon oke zijn leuk hoor, als je beld kan je de hele dag wel aan die telefoon zitten en heb je ze nog niet!Ik hoop dat dit probleem gauw opgelost is.Wil gewoon mijn facturen bekijken ……

Jan Dirk

Veel van deze klachten snap ik niet… Omwille van het feit dat men een paar euro per maand goedkoper uit is, stappen mensen over naar Ziggo…  'k Bedoel maar: @home had al een beroerde service, en dat zou ineens over zijn met de introductie van een nieuwe naam? Ga toch weg! Die paar mensen die wel tevreden zijn over Ziggo geloof ik ook niet echt – ik zou ook niet aan de buitenwacht durven toegeven dat ik een verkeerde keus had gemaakt…

Kamp

sinds half oktober probeer ik een goed contact met ziggo te krijgen. Ben overgestapt van KPN/Hetnet naar Ziggo en alles wat beloofd is door ziggo is niets van terecht gekomen. Nog steeds geen goede telefoonverbinding, ook was mijn wachtwoord opeens door hen veranderd, zodat ik ook tijdelijk niet kon e-mailen. Ik kan niet eens meer tellen hoeveel telefoontjes ik heb gepleegd en hoeveel brieven geschreven, maar een goed antwoord is er niet bij. Was ik hier maar nooit aan begonnen en als alles binnen een week nog niet werkt, dan geef ik het op en zoek een andere profider. Alle mooie beloftes ten spijt op TV en krant. het is daar totale chaos en de juiste personen krijg je niet te spreken. Vanaf het begin alles fout, er kwam geen monteur opdagen dus professionele hulp in geroepen, zowel voor serven en bellen als voor de TV. Mij is wel beloofd, dat ik alle kosten bij hen kan verhalen, maar ik weet niet hoe dat dan moet gaan.

johan

hoi allemaal. bewaar je briefen van ziggo maar goed want ze noemen je zo een leugenaar.wij hadden upc en om de een of anderereden werd dat ziggo.(ben een niet willende gedwongen ziggo klant.) nu hubben ze het een en ander verranderd in ontvang ig geen moer meer en alles zit overral op de tv.de gebeld gevraagd en alles zou geregeld worden.2 maand later e mail gestuurd automatiche reactie gehad en verder niks.vandaag 1 maand later is er bij ziggo helemaal niets meer van bekent.heb uiteindelijk wel gelijk gekregen maar ben weer helemaal bij af en alle hoop is heen gevaren lekker hoorziggo, vraag me af wat het waar het voor staat, waarscheinlijk Zeer Iritante Groep Gekke Onnozels

Jan

Mijn internet is heel langzaam geworden zonder bericht van ziggoIk betaal voor midi maar krijg miniof mijn wachtwoord wordt niet geabsepteerd kan dan de server van pop 3 niet vinden

rene

Is het dan zaak om een advocaat in de arm te nemen????je kunt gewoon helemaal geen kant op!wel betalen voor diensten die niet worden geleverd.je kunt bellen wat je wilt , je wordt telefonisch er gewoon uit geflikkert!!opzeggen durf ik niet omdat er dan waarschijnelijk nog meer problemen zich voor gaan doen…. wat nu?(zie reactie aangetekende brief)drie maal naar tros radar geschreven, dat leek te helpen, maar was schijn.Wat niet aan radar valt te verwijten ,lof voor hun werk!! Ik zeg een bom eronder!..zijn er hackers die de boel plat kunnen leggen uit vorm van protest?ik weet het niet meer. Pascal groenKim blokkerJoris enDennis, bedankt voor jullie inzet voor niet bewezen diensten van Ziggo!!!!

Evert

Hallo, Als ik bovenstaande feiten zie durf ik bijna niet over te stappen, maar stel in elk geval toch de volgende vraag. Welke ik overigens nergens op de site van Ziggo kon vinden.Ik wil mijn huidige mailadres behouden??? kan dit na het overstappen naar Ziggo

DJ

@evert Je kan gewoon die vraag stellen op de website: http://www.ziggo.nl/klantenservice/?question=behoud%20ik%20mijn%20email

Marcel Wilms

Ziggo, in een woord waardeloos!!!!!in mei zijn we verhuisd naar een nieuwe woning. Heb hier een alles in ??n pakket aangevraagd bij ziggo. binnen een dag tv, binnen een week internet. geen probleem zou je zeggen. Telefoon werkt niet zoals het moet, kan wel bellen maar niet gebeld worden. tientallen telefoontjes met ziggo en het probleem werd maar niet opgelost. "binnen 4 dagen moet het probleem verholpen zijn" kreeg ik steeds maar weer te horen. Nu werkt het eindelijk, 2 maanden later….. Bij de aanvraag heb ik een digit. decoder met harddisk besteld van samsung, ik kreeg een humax geleverd die geen hdmi aansluiting heeft. weer gebeld, pakket teruggestuurd en afwachten. na weer tientallen telefoontjes kreeg ik als antwoord"meneer u heeft nooit een decoder besteld…" Ik heb hem dus wel besteld!!!!! waarom krijg ik anders de verkeerde geleverd? Vandaag, 2 maanden na de bestelling heb ik hem gekregen, de digitale decoder van samsung, verdorie weer de verkeerde, zonder harddisk!!! om moedeloos van te worden… "stuur hem maar terug en wij sturen U de goede op" jajaja, natuurlijk, over 2 maanden, en dan zal het wel weer de verkeerde zijn! per 1 augustus be?indig ik mijn contract met ziggo, wagt een waardeloze provider. Ik krijg het idee dat de klant maar wat aan het lijntje wordt gehouden, en dat de medewerkers van het callcentre wat langs elkaar af werken.Ziggo? zeer zeer zeer slecht!!!!

AJ V

mensen we weten het nu wel.Wanneer je ziggo hebt niks veranderen dan is de kans op problemen klein. als je ziggo niks (meer) vind dan geef je hem de zak. en nu graag de comments voor dit artikel (wat al een jaar oud is) uitzetten!

jan

ik heb een klacht over de factuur ,betreft 0900 nummers, die door ons nooit zijn gebeld, het zijn nummers als je op google zoekt van bedrijven in amerika {usa}ik denk dat ik last heb gehad van een hacker???????mij vraag is komt dat vaker voor???????

L. Reiff

20 minuten? Dat is nog weinig. Ik heb de afgelopen maanden in totaal ongelogen 11 uur gebeld met ziggo’s klantenservice. Hoe komen ze erbij het service te noemen? Niemand kan iets zinnigs zeggen, elke medewerker spreekt de andere collega’s tegen. Via de site een klacht indiene? Met die paar woorden kan je niet aangeven wat de omvang van je klacht is. Aangetekende brieven worden zelfs na drie maanden niet beantwoord. Waneer je dan weer contact probeert te hebben, is eindelijk een medewerker van het callcentre beried een e-mail te sturen naar hun klachten afdeling. Ik heb elke medewerker de vraag gesteld wat ze er zelf van zouden vinden als gebeurde wat mij is gebeurd en werkelijk iedereen geeft aan dat ze dat zelf ook vervelend vinden en dat het niet zou mogen.
Door de betreffende e-mail wordt ik eindelijk wel teruggebeld en horen ze mijn relaas aan. Op mijn schikkingsvoorstel (minder dan de helft waar ik aanspraak op kan maken door echt gelden schade) wordt gereageerd dat hij daar toch echt over moet overleggen. Hij mag wel de standaardvergoeding geven. Dat is een lachertje. Een krantenwijk wordt beter beloond dan hun standaardregeling. Besef daarbij dat hun regeling, een door henzelf geformuleerde regeling is. Heel gek, maar ik vind het hetzelfde als dat je een alcoholist vraagt hoe hoog de straf moet zijn wanneer hij wordt aangehouden…

Het mooiste is, dat wanneer ik zelf met nog een poging eruit te komen weer nul op het request krijg, ik te horen krijg dat het jammer is dat we tcoh zo dicht elkaar genaderd zijn, en dat we er toch nog niet uitkomen. Omdat hij geen water bij de wijn doet zegt hij dus: jammer dat u niet nog meer van uw schade niet vergoed wilt hebben…
Kennelijk ziet Ziggo haar klanten als een legbatterij. Prop er zoveel mogelijk bij elkaar en negeer de handel. Houdt klachten af, klanten, die zijn alleen maar lastig. Ik ben goed genoeg om maandelijks te betalen, maar als zij hun verplichtingen niet nakomen, dan geven ze niet thuis.

Ik vertrouw erop dat ook Ziggo uiteindelijk beseft dat klanten de basis vormen voor hun bestaan. Benieuwd of de voorgenomen beursgang leidt tot een nog slechtere service. Ja, echt, zo noemen ze het: service.

L. Reiff

a de koning

Mijn klacht is het uitkleden van het +pakket waarvoor ik betaal.
Liefs 6 zenders als ik me niet vergis eraf gehaald en er niets voor terug gekregen.
Mag dat zomaar?

walter

Na 10 minuten wordt de lijn verbroken en diende ik opnieuw in te bellen.
en weer 10 minuten wachten. Dit is mij de afgelopen maand drie maal overkomen.
Vervolgens krijg ik een dame aan de lijn (die ik bij de eerstvolgende keer haar naam laat spellen, zodat ik haar werkgever kan aanraden haar weg te sturen) die ik al twee keer eerder aan de lijn heb gehad. Ook nu blijkt zij mijn verzoek verkeerd te hebben uitgezet. Dit blijkt nadat ik weer inbel en na 10 minuten een ander aan de lijn krijg, zie mijn verzoek controleert.
De eerste keer weet deze dame het te presteren een eenvoudige vraag als het weghalen van een dubbele account te verstieren. De tweede keer verbind zij mij door met de afdeling die is verbonden met UPC, terwijl ik uit Hillegom kom. Deze regio hoort bij de afdeling Ziggo. Vandaag weet zij mijn verzoek om mijn telefoon van een geheim nummer te voorzien om te zetten is berichten ontvangen zonder nummerherkenning.
Hopeloos word ik daarvan. Het neigt mij tot overstappen naar een andere provider, echter de producten ben ik wel tevreden over.
Het gaat mij vooral om de grote aantallen onkundige medewerkers aan de telefoons.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond