Deel dit artikel
-

Klantenservice Eurocamp bereikbaar via WhatsApp

Kampeerspecialist Eurocamp gaat communiceren via WhatsApp. De applicatie is een aanvulling op de bestaande servicekanalen per telefoon, e-mail en online chat. Klanten kunnen via WhatsApp zeven dagen per week van 9.00 tot 22.00 uur bij de klantenservice terecht voor advies.

Eurocamp ziet naar eigen zeggen een verschuiving in de contactbehoeften van klanten. De inkomende klantcontacten per telefoon en email dalen jaarlijks met 15 procent. Het contact via de online chat op de website verdubbelt juist.

De verdeling van de klantcontacten is momenteel 50 procent telefonisch contact, 30 procent per e-mail en 20 procent via de online chat (vier gesprekken tegelijk) en de nieuw toegevoegde WhatsApp.

Eurocamp gebruikt WhatsApp als servicekanaal, maar roept vakantiegangers ook op tot het delen van inspiratie. Klanten ontvangen in de boekingsbevestiging een verwijzing naar de applicatie. De luxe campingspecialist verzamelt via deze weg beeldmateriaal en tips die worden gedeeld in de social mediakanalen en blog van Eurocamp.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond