Deel dit artikel
-

Kleding.nl reserveert 1 miljoen euro voor crossmediale campagne

Kledingzoekmachine Kleding.nl heeft ruim een miljoen euro gereserveerd voor een crossmediale campagne, waarmee ze haar naamsbekendheid en marktaandeel verder wil vergroten.

Kleding.nl is sinds medio 2014 te horen op diverse radiozenders, waaronder Radio 538. Eind 2014 en begin 2015 zijn de eerste tv-commercials op diverse zenders uitgezonden. Vandaag start een grootschalige nieuwe campagne.

Tot medio 2016 zal de zoekmachine op RTL en andere zenders aanwezig zijn, waar men een nieuw en groter publiek wil bereiken.

Onder de merknaam Fashiola heeft men het concept uitgerold naar Duitsland, Groot-Brittannië en Spanje. Dagelijks worden er meer dan 1000 transacties gerealiseerd, wat volgens het bedrijf neerkomt op een omzet voor webwinkels van 2,2 miljoen euro per maand.

Dit bericht is 65 keer gedeeld

2 Reacties

Anne

Bij 1.000 transacties per dag kan de omzet nooit 2,2 miljoen per maand zijn. Dat is de omzet voor de webwinkels. Zal naar mijn inschatting eerder in de buurt van 2 ton per maand zijn.

Jan Libbenga (Emerce)

Dat werd ook bedoeld, en staat er nu duidelijker

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond