Deel dit artikel
-

KLM gaat klanten bedienen via Facebook Messenger

Facebook wil in de nabije toekomst ook via Facebook Messenger klanten gaan helpen. Klanten moeten op termijn alle informatie over hun vlucht, zoals de vluchtgegevens en eventuele gatewijzigingen kunnen ontvangen via Messenger.

De plannen werden dit keer niet door KLM, maar door David Marcus en Stan Chudnovsky van Facebook onthuld, en wel in een interview met Wired. Zij zeggen ook dat klanten via Messenger een instapkaarten kunnen krijgen.

KLM gaat voor het aanbieden van informatie en klantinteractie gebruikmaken van Messenger for Business, een zakelijke variant van Messenger dat eerder dit jaar werd gelanceerd.

KLM is een van de eerste partners van Facebook Messenger.

Deel dit bericht

2 Reacties

johan

KLM kan zich beter gewoon aan het vliegschema houden, de stewardessen verjongen en het vreten aangenamer maken. Of niet dan?

VraagjevoorJohan

@Johan: waarom de stewardessen jonger?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond