Deel dit artikel
-

KLM stelt dentsu aan als marketingpartner

KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.

Na een uitgebreide pitch heeft KLM ervoor gekozen om zowel media-inkoop als creatie onder te brengen bij dentsu Benelux. Dentsu is gekozen om zijn kennis van fullfunnelmarketing en werkt daaraan via een internationaal team. Diens expertise is van groot belang is voor een internationaal opererend bedrijf als KLM.

Met dentsu Benelux maakt KLM een efficiencyslag, aangezien creatie en media-inkoop bij hetzelfde bureau komen te liggen.

Met deze bureauwisseling komt er een einde aan de langlopende en succesvolle relatie tussen KLM en DDB Unlimited voor creatie en met Storm Digital voor mediastrategie en -inkoop.

Vorige week ging de nieuwe merkcampagne van KLM, ontwikkeld in samenwerking met de nieuwe partner, live in Nederland. Deze loopt internationaal tot 10 januari 2022.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond