Deel dit artikel
-

KPN biedt ‘veel’ iPhone 11-gebruikers met verbindingsproblemen iPhone 12

KPN-klanten die verbindingsproblemen ervaren met hun iPhone 11, krijgen een iPhone 12 ‘of een andere oplossing’. De problemen spelen al sinds eind juli.

Een beperkt aantal iPhone 11-toestellen kan niet tot nauwelijks verbinding maken met KPNs 4G-netwerk. Het probleem doet zich ook voor bij klanten van andere aanbieders die gebruik maken van het netwerk van KPN. Het gaat in ieder geval om 100 tot 150 mensen.

De oorzaak van het probleem is onduidelijk. Alleen de reguliere iPhone 11-telefoons hebben de storing, de Pro-modellen vertonen geen mankementen.

Deel dit bericht

5 Reacties

Dirk Schepers

Ik heb al maanden slecht tot geen ontvangst op mijn iPhone 11.
Terwijl ik nog wel altijd de volle kosten van het abonnement betaal.
Van de KPN al tot twee maal toe een andere Sim-kaart gekregen maar niks werkt.

Brenda - Budget mobiel

Ook ik heb een iPhone 11 en mijn abonnement via budget mobiel loopt over kpn en heb geen 4G

Saskia

Ook ik ervaar sinds Juli de problemen. Ik heb abonnement via Simyo. De oplossing die Simyo aanbiedt is je telefoon ter reparatie opsturen. Je bent dan voor langere tijd je telefoon kwijt en niet bereikbaar. Ik kan helaas niet zonder telefoon. Communicatie is slecht en onduidelijk.

Marnix

Idem ik heb sinds juli 2022 problemen met mijn iPhone11 en KPN internet 4G. Iedere keer gaat de 4G eruit en kom ik op E en heb ik totaal geen internet. Steeds IPhone uitzetten en opnieuw aanzetten dan even internet en weer weg. Ik betaal nog steeds volledige abonnement. Naar KPN winkel geweest en die geven aan “sorry hier kunnen we niets mee” erg frustrerend.

Josh

Verschrikkelijk man die verbinding . Ik zet de telefoon op vliegtuig modus en gelijk weer terug dan heb ik even internet en dan weer niet . Lijkt me sterk dat kpn iPhone 12 aanbieden ik kreeg als reactie we kunnen er niks aan doen

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond