Deel dit artikel
-

KPN deelt cases op B2B online

Tijdens B2B Online op donderdag 16 juni in Maarssen deelt KPN, in een duopresentatie, twee B2B startup cases.

Fleur de Nijs, verantwoordelijk voor de digitale visie van KPN, deelt haar ervaringen over het opzetten van een startup unit in de grote KPN organisatie. Ze geeft tips en tricks over hoe je de organisatie simpel houdt en hoe je innovatie kunt versnellen.

Jackelien Veldstra, director digital transformation, vertelt daarna meer over de krachtige rol van digitale personalisatie in de B2B customer journey.

Social wordt ook voor aannemers steeds belangrijker. Op verschillende social media kanalen vertelt Björn Bouwmeester van Heembouw over behaalde successen. Zo stijgt Heembouw in de zoekmachines. Waarom werkt social voor hele specialistische doelgroepen, hoe monitor je je succes en hoe begin je dan?

Het voorlopige programma vind je hier. Kaarten zijn hier te koop.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond