Deel dit artikel
-

KPN, DELA en Zilveren Kruis Achmea finalisten DDMA Customer Data Award

KPN, DELA en Zilveren Kruis Achmea zijn als finalisten geselecteerd voor de DDMA Customer Data Award 2019. De genomineerden presenteren zich tijdens de DDMA Data Dag 2019 op 24 januari in de Kromhouthal in Amsterdam.

De Customer Data Award wordt jaarlijks uitgereikt door DDMA, de branchevereniging voor data en marketing. De Award is een bekroning voor de organisatie die klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet in te zetten.

De grote groep die het dit jaar tot de halve finale wist te schoppen bestond uit Rituals, Quality Wellness Resorts, Belfius Bank, PostNL, Coöperatie DELA, Stadsschouwburg Haarlem, Zilveren Kruis Achmea, KPN en Fontum Ventures.

DELA presenteerde een case, waarin zij lieten zien dat ze met data een mooie klantinteractie tot stand konden brengen. Doorslaggevend daarbij was de goede integrale aanpak op verschillende niveaus. Waaronder analytics, campagne management, IT en marketing.

KPN wist zich te onderscheiden door kritischer naar de beschikbare klantdata te kijken. Hierbij zijn ze tevens in staat geweest om de klanttevredenheid omhoog te krijgen.

Zilveren Kruis Achmea is een illustratie van hoe je innovatieve technologie kan toepassen in een deel van het klantcontact. We hebben het hier over een customer service toepassing, een intelligente chatbot op een bepaalde categorie klantvragen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond