Deel dit artikel
-

KPN lanceert nieuw winkelconcept in Eindhoven

Onder ruime belangstelling is vrijdag in Eindhoven de eerste winkel met de nieuwste KPN winkelformule geopend. Alles in deze winkel draait om beleving; consumenten en ondernemers kunnen de laatste technologieën en innovaties zien én ervaren. De winkel is volgens KPN dé ontmoetingsplaats voor iedereen die interesse heeft in IT, beveiliging en innovatie.

Bezoekers konden vrijdag deelnemen aan de Security VR Experience, waar zij aan de hand van opdrachten in Virtual Reality konden ervaren of hun bedrijfs- of persoonsgegevens veilig zijn voor kwaadwillenden. Er was een artificial intelligence-artiest die voor ondernemers de perfecte achtergrond voor hun online digitale vergaderingen ontwierp. En ook aan gamers is gedacht: in de KPN E-Sports Gamingtruck werd op eredivisieniveau gevoetbald tegen de bekende PSV eDivisie-spelers Ali Riza Aygun en Dennis Verhoeven.

KPN gaat hier workshops en inspiratiesessies gegeven voor ondernemers over bijvoorbeeld security, slim samenwerken, de moderne digitale werkplek en het vergroten van je online vindbaarheid

Het nieuwe winkelconcept is ontwikkeld op basis van de meest recente inzichten in hoe mensen graag fysiek winkelen in combinatie met online beleving. 94 procet van de kopers begint hun zoektocht online, maar als ze een telefoon gaan kopen, is er behoefte aan persoonlijk advies en het daadwerkelijk zien en voelen van producten.

Ook zaterdag 25 maart staat de winkel in het teken van de feestelijke opening. Tussen 9.30 uur en 17.00 uur zijn bezoekers welkom.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond