Deel dit artikel
-

KPN publiceert ‘mobile first magazine’

KPN gaat binnenkort een mobile first magazine uitgeven dat zich specifiek richt op de jongerenmarkt.

Met het verdwijnen van Hi als merk zoekt KPN naar nieuwe manieren om de jongere doelgroep aan te spreken en aan zich te binden. Het uitgeven van een eigen digitaal magazine is daarbij een vorm van native advertising.

Het telecombedrijf heeft gekozen voor muziek als vehikel dat toegang moet geven tot de jongerenmarkt. Daarom is dat het thema van het nieuwe magazine, Music State geheten.

KPN realiseert de uitgave met Wayne Parker Kent, uitgever van onder meer Froot, NSMBL en Culy.nl. Een uitnodiging voor de lancering van Music State meldt verder: “Alle nieuwe KPN-muziekinititatieven krijgen platform op deze site, maar dit is maar klein onderdeel van het muziekplatform.”

Onlangs ging een andere mobile first campagne van KPN richting jongeren van start in de vorm van muzieksite KPNlekkergaan.nl.

Foto: Hot Gossip Italia (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond