Laatste oprichter stapt op bij Beerwulf
Ruim een jaar nadat zijn oud-compagnon Sebastiaan Berkvens het bedrijf verliet, maakt nu ook de andere oprichter van Beerwulf bekend zijn biezen te pakken. Commercieel directeur Marc Scholten stroomt door naar een andere positie in het Heineken-concern.
Afgelopen weekend maakte Scholten de overstap naar het moederbedrijf van zijn oude start-up via LinkedIn bekend. Hij gaat in een marketingpositie werken aan merken als Affligem, Brand, Oedipus en Lagunitas. Daarbij kan hij zich beroepen op veel praktische kennis van werken met brouwers, online marketing en e-commerce.
Vorig jaar fuseerde Heineken de Europees werkende shop Beerwulf met zijn dochterbedrijf The Sub. Door die consolidatie denkt de brouwer efficiënter te kunnen werken in marketingtermen op meerdere markten. Het is nu actief op tien markten.
Beerwulf staat sinds begin 2020 onder leiding van Cindy Tervoort. Zij is de voormalig CMO van Heineken UK.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond