Deel dit artikel
-

Like Friends bindt merken aan behoeften

Stef de Jong en internet entrepreneur Kees Zegers zijn een social mediabureau begonnen onder de naam Like Friends. De Jong was eerder betrokken bij de social media-afdeling van communicatiebureau Isobar.

Beide ondernemers willen het gat dichten tussen wat merken willen vertellen en wat mensen willen horen. Met aansprekende content, zo vertelt De Jong aan Adformatie. Op de site van het jonge bedrijf staat onder meer te lezen: ‘Social media maakt mensen hyperconnected. Om deze connectie tussen merken en mensen om te zetten in een structurele relatie, is een hechte partnership tussen het merk en het bureau vereist.’

De Jong claimt vier jaar ervaring bij Human Media, dat binnen Isobar Nederland werd opgericht als bureau voor social media marketing. Daarvoor was De Jong werkzaam was bij iProspect. Human Media verdween echter als zelfstandig label. De Jong bleef niettemin als social strateeg leiding geven aan het social team van Isobar.

De eerste klant voor de nieuwe onderneming is al binnen: voor Pepsico verzorgt Like Friends de ontwikkeling en operationele uitvoering van de social media strategie. Daarnaast werkt het bureau aan de social mediastrategie van Berentzen Apfelkorn.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond