Deel dit artikel
-

Linehub neemt een strategisch belang in Trendata en New-Media

Linehub neemt een strategisch belang in market intelligence specialist Trendata en marketingbureau New-Media.

Trendata maakt de feitelijke actuele vraag vanuit de markt realtime inzichtelijk en voorspelt hoe die zich ontwikkelt. Dit doet het nieuwe label met een inhouse ontwikkeld AI-programma dat online oriëntatiegedrag en trendpatronen in kaart brengt op basis van search en social data van de laatste vier jaar.

New-Media is gespecialiseerd in het interpreteren van de totale vraag vanuit de markt en het doorvertalen hiervan naar wat het noemt ‘demand driven marketing’. Deze inzichten uit de markt vormen de basis voor marketingstrategieën, waaruit bijvoorbeeld leadgeneratiecampagnes en website optimalisaties ontstaan.

Trendata en New-Media acteren naast de vier andere marketinglabels van Linehub: Affiliprint (insert marketing), Daisycon (affiliate marketing), Conversive (online marketing) en Sovendus (specialist in check-out marketing). Linehub telt 8 internationale kantoren.

Foto: Martijn Huve (links, oprichter en eigenaar Trendata en New-Media) en Marko Dobroschelski (CEO Linehub)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond