Deel dit artikel
-

L’Oréal Paris met live shopping-stream op Amazon

Cosmeticamerk L’Oréal Paris houdt deze dagen twee keer een uur videostreams waarbij kijkers tegen hoge kortingen producten kunnen kopen.

Die streams, gisteren en vandaag, maken deel uit van Amazon Prime Big Deals. Dat is een exclusief koopjesfeest voor de abonnees van Amazon Prime. De deals zijn 48 uur beschikbaar.

L’Oréal Paris houdt aan het einde van de dag, om 18:00 uur, een videosessie van een uur. Dat uur bestaat uit vijf blokjes waarin verschillend experts en influencers aan het woord komen over zaken als huidverzorging, make-up en haarverzorging.

Merken en app-aanbieders zoeken naar een efficiënte manier om kijkers en adverteerders op een transactionele manier bij elkaar te brengen. Video in een shoppingomgeving wordt gezien als een van de manieren, maar dit zogeheten live shopping moet zich in het westen nog bewijzen. Er wordt vaak naar China gewezen voor de potentie. Daar is het een miljardenmarkt.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond