Deel dit artikel
-

L’Oreal snelstgroeiende merk in e-commerce

Niet Samsung, Apple of LG maar L’Oreal is internationaal het snelstgroeiende merk in e-commerce.

Cijfers van Icecat, een Nederlandse contentprovider (productspecificaties) voor webwinkels laten dat zien. Op zich is de groei-explosie niet erg verrassend. Het Franse cosmeticamerk gaat qua bereik van bijna niets naar een beetje. Op internationale schaal tikt dat al snel door.

Niettemin laten het kwartaaloverzicht van Icecat weer zien dat e-commerce niet meer puur een business is van electronica, media en reizen. Het aanbod van ‘gewone’ huis-tuin-en-keukenartikelen groeit van kwartaal op kwartaal in de breedte en de diepte. Zo staan vaatwassers en huishoudelijke artikelen ook nu weer hoog in de downloadlijst, een maatstaf waarmee Icecat het gebruik van zijn database kwantificeert.

Foto: Thomas Anderson (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond