Luikse gamification app haalt 340.000 euro op

De Luikse start-up Royal App Force heeft 340.000 euro opgehaald bij het Waalse investeringsfonds Meusinvest en bij verschillende Waalse en Franse business angels voor de ontwikkeling van zakelijke gamification apps.
Het eerste product Peak Me Up is geïnspireerd op Runkeeper. Daarmee kun je nagaan hoeveel je verkocht hebt, voor welke prijs en tegen welke korting. Klanten zijn onder meer Publicis, Belfius, Saint-Gobain, Bacardi-Martini, Liebig en Royco.
Naast Peak Me Up heeft Royal App Force ook al twee andere gamification-toepassingen ontwikkeld, Seeya, een soort zakelijke Tinder, en HappyFormance, waarmee de prestaties van medewerkers op een ludieke wijze kunnen worden gemeten.
De markt voor gamification-toepassingen wordt geschat op 5 miljard euro in 2020.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Barry Trutma
Goed om te zien dat de innovatie in Belgie nu echt op gang komt.