Deel dit artikel
-

Maersk, TomTom en RAI Amsterdam naar B2B Digital

Het is alle hens aan dek vanwege corona. Alleen wat is nu de juiste koers? Hoe realiseer je commercieel succes, digitale transformatie, optimaliseer je online en blijf je toekomstbestendig? Zorgvuldig geselecteerde beslissers en experts presenteren vanaf 24 september de belangrijkste trends en strategieën bij Emerce B2B Digital. En ja, dat congres is dit jaar ook al digitaal.

We hebben aardig wat sprekers voor je verzameld, onder wie Niek Minderhoud van Maersk, Remco Pot van RAI Amsterdam, Remko Strik van TomTom en Tom Bos van opleidingsinstituut NCOI.

Ook hebben we een mooie case rond Manutan: van ‘Tuut tuut dat is snel’ naar “All you need. With Love’. Hoe een oer-Hollands postorderbedrijf zichzelf opnieuw uitvond.

Net als andere congressen van Emerce is toegang tot de content gratis. Op 24 september zelf kun je echter direct in contact komen met sprekers en sponsors. Meld je gratis aan voor alle keynotes en cases van B2B Digital.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond