Deel dit artikel
-

Magento verrijkt met Adobes Experience Cloud

Zes maanden na de overname door Adobe is Magento begonnen met het integreren van Adobes Experience Cloud in de Commerce Cloud van het bedrijf. Hierdoor kunnen klanten onder meer beschikken over oplossingen op het gebied van analytics en marketing.

Zo kunnen klanten van Magento Commerce Cloud gebruikmaken van Adobe Target, het machine learning onderdeel om winkelervaringen mee te personaliseren. Met Adobe Analytics kunnen ze het online gedrag van klanten voorspellen.

Ook hebben klanten toegang tot de Experience Manager, waarmee ze online content kunnen beheren.

Magento had dergelijke mogelijkheden ook zelf wel eens overwogen, maar dankzij de overname is de integratie in een stroomversnelling geraakt.

Overigens voegt Magento ook eigen functies toe aan zijn platform, waaronder de ondersteuning voor Progressive Web Application. Ook is er een nieuwe PageBuilder, een ‘krachtige drag-and-drop bewerkingstool voor webcontent’. En met Magento Payments kunnen retailers nu direct betalingen van klanten accepteren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond