Deel dit artikel
-

Marcel van der Heijden begint bureau GoodKarma

Marcel van der Heijden, die in het verleden oprichter en managing director was van A friend of mine, lanceert samen met Allard Warmelink en Orsi Szentes het nieuwe bureau GoodKarma.

“Ik miste het ondernemerschap in dit vak. Ik ben een bureauman in hart en nieren. Na mijn vertrek bij Dept ben ik aan de slag gegaan bij Karma Kebab. Wat ik daar heb geleerd over duurzaamheid en inclusiviteit gaan we gebruiken bij GoodKarma“, vertelt Van der Heijden aan Emerce.

Het nieuwe bureau richt zich op het het creëren van ervaringen waarbij branding en commerce elkaar versterken. Van der Heijden legt uit: “Merken kiezen vaak tussen het creëren van awareness voor hun merk of het vergroten van hun sales. Wij zien echter steeds vaker dat sterk groeiende merken zoals Ace & Tate, Polestar, VanMoof, Crisp en modemerken zoals Colourful Rebel en Labfresh in staat zijn om hun branding en commerce activiteiten met elkaar te laten samensmelten. Wij willen onze klanten laten zien dat het bouwen van een sterk merk en het vergroten van je sales hand in hand met elkaar moeten gaan.”

Medewerkers van het bureau kunnen aandeelhouder worden. Zo participeren ze in de groei en het succes van het bureau.

GoodKarma is bezig zijn B-Corp-certificering te behalen.

Van der Heijden richtte in 2010 het social agency a friend of mine op en verkocht dat in 2016 aan Dept, dat toen net in zijn eerste groeistuip zat. De ondernemer vertrok in 2019 en werd marketingdirecteur en aandeelhouder bij Karma Kebab, maker en verkoper van vegetarische shoarma. Bij dat bedrijf blijft hij betrokken.

De compagnons bij GoodKarma zijn Allard Warmelink en Orsi Szentes. Warmelink was eerder commercieel directeur bij Boomerang Agency, dat net is gekocht door Publicis. Orsi Szentes was eerder verantwoordelijk voor de groei bij LabFresh.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond