Deel dit artikel
-

Mark Pritchard (P&G) op Embassy of Dutch Creativity

De chief brand officer van P&G, Mark Pritchard, is maandag 18 juni een van de gasten op de Embassy of Dutch Creativity tijdens het Cannes Lions-festival.

De internationale topmarketeer is gast van adverteerdersclub IAA die samen met Euronews de sessie ‘What’s coming next?’ houdt. Daarna zal Euronews ook nog tv-opnames maken voor een paneldiscussie met Deborah Turness van NBC News.

Van 18 tot en met 22 juni aanstaande vindt het het Cannes Lions-festival weer plaats in de Franse badplaats. De gelegenheid wordt van oorsprong vooral bezocht door reclamebureaus, maar in de afgelopen jaren bezoeken steeds meer internetbedrijven het event. Creativiteit wordt voor hen steeds belangrijker, juist om in een datagedrevene omgeving toch het grote publiek aan te spreken.

De Embassy of Dutch Creativity is de Nederlandse delegatie van de creatieve industrie, waaronder het onlinebedrijfsleven, op het Franse reclamefestival. Meer dan vijftig ambassadeurs bedrijven hebben zich aangesloten bij deze vierde editie.

Het thema waarmee Nederland naar Frankrijk trekt is Sustainable Creativity.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond