Marktcijfers, bol.com en iBeacons op Emerce eFashion

Er is veel gebeurd afgelopen jaar in online fashion: Zalando ging naar de beurs, Mexx sloot zijn webshop en bol.com ging voor het eerst kleding verkopen. Op Emerce eFashion, op 19 mei in Amsterdam, zal Gino Thuij van GfK de nieuwste marktontwikkelingen en cijfers presenteren.

Marketing directeur Michael Schaeffer van bol.com legt uit hoe de grootste winkel data gebruikt om de winkelervaring nog interessanter en persoonlijker te maken.

Laura van Nigtevegt van Locwork Orange helpt bedrijven een wereldwijd publiek te bereiken. Wie maakt en vertaalt je content? En hoe helpt slimme automatisering je de time-to-market drastisch te verkorten en geld te besparen?  Ze deed ervaring op bij onder andere Google en Spil Games.

iBeacons maken een snelle opmars in de retail. Remco Bron gaat tijdens zijn sessie een aantal relevante en spraakmakende showcases uitlichten en bespreekt zijn visie en de do’s en don’ts voor het gebruik van iBeacon.

Emerce eFashion wordt gehouden op 19 mei in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Kaartjes zijn hier te bestellen.

 

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug