Deel dit artikel
-

Marketing automation-bureau intoAction wordt onderdeel iO

Het in Best gevestigde intoAction sluit zich aan bij iO, voorheen Intracto Group. Door de acquisitie van intoAction verdubbelt iO ongeveer zijn expertgroep in zowel Adobe Suite, Salesforce en HubSpot.

intoAction brengt zeventig nieuwe medewerkers in bij de campus die iO bouwt in Eindhoven. Dat brengt het totaal aantal specialisten op het gebied van marketingautomation in de groep op ongeveer tweehonderd. De nadruk ligt op Adobe Suite.

Het is niet bekend hoeveel geld met de overname is gemoeid.

Voor iO betekent deze stap een aanvulling op de gewenste full-service en end-to-end propositie, waarbij het zijn klanten wil bedienen vanuit de domeinen strategie, content, creatie, marketing en technologie.

Tot de klanten van intoAction behoren onder meer AkzoNobel, ETEX, FrieslandCampina, Philips, Rockfon en Signify.

Bij iO werkt 1.450 mensen in België en Nederland en tweehonderd in Zweden verdeeld over twaalf kantoren in vier landen. Het zwaartepunt daarvan ligt in België en Nederland, maar men zoekt uitbreiding naar Scandinavië.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond