Deel dit artikel
-

Marketingbeurs DMEXCO dit jaar weer virtueel

De Europese marketingbeurs en congres DMEXCO vindt dit jaar vanwege corona nog een keer compleet in online setting plaats. Het event begint over drie weken, maar de deuren voor de lobby zijn alvast open gezet.

Belangstellenden en bezoekers van DMEXCO kunnen sinds gisteren terecht in de lobby om anderen te ontmoeten, afspraken te maken en zich te oriënteren op het programma. Over drie weken, op 7 en 8 september, stapt de eerste spreker op het podium. De fysieke versie van het event wordt jaarlijks bezocht door duizenden Nederlanders.

De Europese vakbeurs voor online media en reclame wordt normaal gesproken in Keulen gehouden. Dat is waar dit jaar live het digitale event plaatsvindt. Vanwege het coronavirus is er geen fysieke bijeenkomst mogelijk voor bezoekers en exposanten.

Toegang tot het event met live keynotes, kleine specialistische sessies met experts en netwerkgelegenheden is de helft goedkoper dan vorig jaar. Toen kostte een ticket tachtig euro. Nu kost een standaardkaartje 39 euro. Dat geeft toegang tot vier videokanalen en parallelle kanalen met masterclasses van elk dertig minuten. In totaal wordt er 160 uur video geproduceerd.

Wie een premiumticket koopt, kan de video’s tot twaalf maanden na publicatie terugkijken. Bij een regulier kaartje is dat alsnog meerdere dagen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond