Deel dit artikel
-

Marketingbureau geeft gratis advies Google Ads

Marketingbureau Prodos uit Den Dolder gaat gratis advies geven rondom Google Ads aan ondernemers en marketeers die omhoog zitten.

Het bedrijf stelt sinds gisteren zijn live chat tijdens kantooruren beschikbaar voor specialistische vragen over campagnes op Googles reclamenetwerk. Door dit aanbod via chat te kanaliseren blijft de druk op interne capaciteit beheersbaar.

“Google heeft besloten om, vanwege de gevolgen van de Corona Crisis, de beschikbaarheid van de Google Ads-support te beperken. Een beslissing die ik heel goed kan begrijpen”, aldus Prodos-partner Levi van Wijngaarden op LinkedIn. “Het neemt echter niet weg dat er, juist nu, veel ondernemers en online marketeers zijn die tegen problemen aanlopen bij het beheer van hun Google Ads.”

Nu fysieke winkels en andere instanties de deuren tijdelijk sluiten, of het verkeer van offline naar online dirigeren, kunnen er meer specialistische online vragen verschijnen. “Zo kunnen we naast onze bestaande klanten zoals Wijnvoordeel, Brunotti en Loods5 ook anderen helpen als ze vastlopen met Google Ads.”

Foto: Mai Le (cc)

Deel dit bericht

9 Reacties

Levi - Prodos

Bedankt voor de hulp Erwin en Emerce! We hebben vandaag al aardig wat ondernemers verder kunnen helpen!

Feisal - Nexus Solutions

Goed initiatief. Mochten jullie overspoeld raken met vragen, kunnen de mensen ook bij ons terecht.

Thijs van der Haak - AMZ Consultancy

Mooi initatief Levi!

Sjoerd

wij kunnen ook wel nieuwe klanten gebruiken!

Mats

Heel tof initiatief!

Karel

Ik heb tot zover geen beperkingen gemerkt in de support bij Google. Je kan Google nog steeds bereiken via chat en het contactformulier. Reactie duurt bijna nooit langer dan 1 tot 2 werkdagen.

Het voelt op de een of andere manier ook niet oprecht aan deze actie, maar daar mag iedereen zelf over oordelen.

Henk

@Karel, zo komt het bij mij ook over. De support afdeling van Google helpt klanten wanneer er problemen zijn bij accounts, dat kan helemaal niet door iemand anders worden gedaan. Klinkt enigszins als een vals verkoop trucje

Frans Jan Boon - Add to Friends

Mochten er bedrijven zijn die in deze tijden behoefte hebben aan een targeting/segmentatie analyse om daarmee hun marketingresultaten op peil te houden, ik doe dat nu gratis voor bedrijven die echt omhoog zitten. Zie https://www.addtofriends.nl/2020/03/gratis-hypertargeting-marketing-analyse/

Dennis Pettinga - daar-om.nl

Als bureau kan ik dit initiatief richting ondernemers alleen maar toejuichen!! Grote klasse om elkaar zo te helpen. Dat sommige hier kritisch over zijn snap ik niet. Natuurlijk willen ze hier (waarschijnlijk na de crisis) iets aan overhouden, maar dat is toch niet zo vreemd?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond