Deel dit artikel
-

Marketingprijzen voor VodafoneZiggo en bol.com

VodafoneZiggo is bekroond tot Marketing Company of the Year. Boukje Taphoorn, Chief Marketing Officer van Bol.com, is uitgeroepen tot Marketeer of the Year tijdens de zevende editie van de Dutch Marketing Awards.

Winnaars in de overige categorieën waren Karma Kebab, Parfumado, Ajax en AFAS Software en Madeleen van de Pol van AFAS Software werd uitgeroepen tot Marketing Talent of the Year.

Vodafone Ziggo is volgens de jury een marketingmachine van kaliber geworden doordat het bedrijf in staat is geweest om klantgericht haar merken en mensen succesvol bij elkaar te laten komen met relevante technologie, concurrerende proposities voor zowel de consumenten als de zakelijke markt, sterke merken, data gedreven marketing en intensieve samenwerking en drive van twee toch onafhankelijke bedrijven.

Boukje Taphoorn, Chief Marketing Office van Bol.com, kreeg de onderscheiding voor de leverbelofte die fier overeind bleef. De klanttevredenheid- en loyaliteit steeg, terwijl het concurrentieveld een stuk uitdagender werd.

Runners up waren Dorkas Koenen (CMO Rabobank) en Caroline van Turennout (directeur marketing & communicatie Europe Zeeman).

De Dutch Marketing Awards, georganiseerd door NIMA, PIM en Adformatie, zijn de belangrijkste marketingprijzen van Nederland. De vakjury’s, bestaande uit marketeers, oud-winnaars en onafhankelijke experts, keken naar prestaties in het kalenderjaar 2020.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond