Deel dit artikel
-

Mediahuis Advertising optimaliseert programmatic met Xandr

Mediahuis Advertising gaat in zee met Xandr, het advertentie en analytics bedrijf van telecomreus AT&T en de opvolger van het bekende platform AppNexus. Doel is om de verkoop van programmatic campagnes verder te optimaliseren.

Hierin zal Mediahuis Advertising in eerste instantie gebruikmaken van Xandr Monetize, het zogenoemde Sell Side Platform van Xandr.

Door de samenwerking kunnen adverteerders makkelijker programmatic campagnes bij Mediahuis inkopen. Verder sluiten de functionaliteit van Xandr aan bij die van bestaande oplossingen als Rubicon, Google Ad Manager en Criteo.

Via Xandr Monetize, stelt Mediahuis Advertising zowel de display als video inventaris van de vier Belgische nieuwssites (standaard.be, nieuwsblad.be, gva.be en hbvl.be) en op termijn de classifieds sites ter beschikking. Daarnaast kunnen campagnes in programmatic en directe verkoop met elkaar concurreren en is er een grotere controle over de kwaliteit van de uitgeleverde advertenties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond