Deel dit artikel
-

MediaMarkt belooft beterschap na bestelchaos

Een technische storing in het logistieke proces heeft geleid tot grote chaos bij de MediaMarkt. Het regent klachten op sociale media, maar de keten stelt dat de bezorging van het overgrote deel van de bestellingen goed gaat.

Volgens die klachten worden bestellingen nog wel opgenomen, maar niet of met grote vertraging afgeleverd. Alleen al op Facebook staan honderden negatieve opmerkingen, zij het dat MediaMarkt op de meeste klachten reageert.

MediaMarkt noemt drie oorzaken voor de vertragingen: naast een technische storing zijn dat de grote vraag naar ventilatoren en airco’s en de recente verhuizing naar het centrale magazijn in Ette-Leur. Dat moet uiteindelijk wel leiden tot een optimalisering van de dienstverlening.

‘We hebben de oorzaken in beeld en zijn de achterstand aan het inlopen’, zegt woordvoerder Jeroen Baardemans tegen De Telegraaf. De wachttijden in het eigen call center zijn inmiddels teruggelopen. Aan het eind van de week moet de achterstand in de bezorgingen zijn weggewerkt.

Deel dit bericht

1 Reactie

Henny schoon

Al ruim een week een grote chaos. Magazijn vooraad status. Onduidelijk. En veranderd iedere dag !! Artikel wat ik besteld had. Was eerst nog een voorraad. Van twee stuks. Later werd er toegegeven. Dat dit artikel ten onrechte online had gestaan. En werd het artikel geannuleerd. Nu vanochtend kijk ik op de site en artikel is inmiddels weer op voorraad. Maar moet nu ineens wel eerst vooruit betalen. Want via klarna. Kan nu opeens niet meer !! Er klopt daar iets niet !! Ik weet dat zij normaliter alleen via de importeur bestellen. En die kan het product dit jaar niet meer leveren. Hoe ze nu plots dan aan deze vooraad komen. Is mij een raadsel.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond