Deel dit artikel
-

Media.Monks houdt internationale creatieve wedstrijd

Media.Monks begint vandaag een interne, internationale competitie voor jonge creatieven in samenwerking met Cannes Lions en Netflix.

Het initiatief, Young.Monks gedoopt, is bedoeld om de nieuwe generatie creatief talent in het licht te zetten. Voor de wedstrijd krijgen de deelnemers een drie briefings voorgelegd waarvan ze er een moeten kiezen als opdracht.

Er zijn drie categorieën om in mee te doen: innovatie, film en interactief.

Deelnemers werken in duo’s. Niemand mag ouder dan dertig jaar zijn. Tot 16 maart kunnen deelnemers inzenden. De aangedragen ideeën worden getoetst aan de hand van de regels die ook gelden voor Young Lions Competitions, onderdeel van het Cannes Lions-festival. In jury zitten mensen van Media.Monks en Netflix.

Winnaars gaan naar het creatieve festival dat van 20 tot en met 24 juni in Cannes wordt gehouden. Degene die de hoofdprijs wint, mag deelnemen aan de Cannes Lions Creative Academy.

Foto: Jorge Láscar (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond